8 Ekim 2014 Çarşamba

Eğilmeyi Sevmiyorum...


eğilmeyi seviyorum hiç de eğilmedim Biz Rükuda Eğiliriz Aşk`la AŞK için secdeye varırız.düşmüş kelimelerimi yerde toparlıyorum oturtuyorum yüreğimin tam orta yerine. taşlaştıran soysuz cümlelerin iğneliyor toparladığım cümlelerimi. "Sevinme" hali Tanrının gördüğü kaç hüzne işaret? Ya ağlamalarım; hangi gülmelerine sebep uzaktan uzağa, senin ilgisizliğin ise, duayla mümkün diyor sol yanım toparladığım cümleler? Yalnızca Adem ve Şeytan mı var senin lugatında, ben koşmak isterken sana, bacaklarımı neden kırıyorsunki. Şimdi şükrü bacağını kırana mı, ayağımı bana kırdırana mı etmeliyim. Hiç hesap ettin daha kaç bahar yaşayacaksın? Yooo hesap kitap bilmezsin sen, sen hayal kurmayı da sevmezsin ama hayal alemindesin. Sen kendi dünyanı rasathaneye çevirmişsin unutmak için kendini kandırıyorsun. Sen gökten bir yıldız çalmayı bile denememişsin hatta farkında bile değilsin. Şarabın tadı iyidir yakar akan kanı hatırlatır unutturmaz sana içindeki yalnızlığı ama kaçamak sahte mutluluklar yaşatır aşk sapmasındasın yar değdim aşk sapmasındasın. Cümleleri seviştirdin mi hiç karşılıksız olarak hiç semaya hayran oldun mu olmadın olamadın. Ceplerinde değişik dudaklar  var tanımadığını beklemektesin hangisi diye bedenin hüzünle gusulde, tahammülsüz alevlerle boğuşuyorsun kendini kandırmakla meşgulsün. Güvercinleri eziyorsun zeytin dalını tanımıyorsun tanıttırmıyorsun.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder